Gamers opgelet! In dit boek lees je over gamen op een spelcomputer. Van de Magnavox uit 1972 tot de Nintendo Switch, en van Pong tot Mario.
9789086649662
Samenvatting
Productinformatie
Reviews/Recensies
Gamers opgelet! In dit boek lees je van alles over gamen op een spelcomputer. Van de Magnavox uit 1972, tot de Nintendo Switch. Je maakt kennis met Pong, maar ook met Mario. En wist je dat er al heel veel geld voor goede doelen is opgehaald met gamen?
Verdiep je in de geschiedenis van de spelcomputers: wanneer zijn ze ontstaan? Waar staan we tegenwoordig met de techniek? Dit boek is geschreven op een toegankelijk leesniveau met korte zinnen en alledaagse woorden. De mooie foto’s verduidelijken de tekst. Moeilijke woorden zijn vetgedrukt en worden in een woordenlijst achter in het boek uitgelegd. Het heeft het keurmerk Makkelijk Lezen en zal alle gamers aanspreken!
Afbeelding | Binding | Titel | Artikel | ISBN / EAN | Prijs | Bestel | ||
Gamen: van old skool tot nu - 3d. Serie | CNSGAM0A0 | 7448148743732 | € 47,95 | |||||
Leeftijd 9-11 Jaar van uitgave 2022 Uitvoering samengesteld artikel Omschrijving uitgebreid Gamen: van old skool tot nu is een leuke, informatieve serie over het gamen door de jaren heen. De boeken zijn geschreven op een toegankelijk leesniveau met korte zinnen en alledaagse woorden. De mooie foto’s verduidelijken de tekst. Moeilijke woorden zijn vetgedrukt en worden in een woordenlijst achter in het boek uitgelegd.
De serie heeft drie titels: Computer-gaming, Console-gaming en Handheld-gaming.
De boeken in deze serie hebben het keurmerk Makkelijk Lezen. Leeftijd 9-11 € 47,95 | ||||||||
Handheld-gaming - Gamen: van old skool tot nu | CNBGAM001 | 9789086649655 | € 17,95 | |||||
Leeftijd 9-11 Jaar van uitgave 2022 Omvang (pagina's) 32 Uitvoering hardback Omschrijving uitgebreid Gamers opgelet! In dit boek lees je van alles over gamen op een handheld. Je leest hoe Nintendo supersnel de wereld veroverde. Je ziet hoe mensen in grote groepen op zoek gaan naar Pokémon. En wist je dat je zelfs geld voor een studie kunt verdienen met gamen? Leeftijd 9-11 € 17,95 | ||||||||
Computer-gaming - Gamen: van old skool tot nu | CNBGAM003 | 9789086649679 | € 17,95 | |||||
Leeftijd 9-11 Jaar van uitgave 2022 Omvang (pagina's) 32 Uitvoering hardback Omschrijving uitgebreid Gamers opgelet! In dit boek lees je van alles over gamen op een computer. Van het spel Bertie the Brain uit 1950, tot de laatste games. Van eenvoudige plaatjes tot prachtige graphics. En wist je dat je heel veel geld kunt verdienen met gamen? Leeftijd 9-11 € 17,95 |
Leerlooierstraat 6
4871 EN Etten-Leur
Nederland
+31 (0)76 205 01 00
service@schoolsupport.nl
Leerlooierstraat 6
4871 EN Etten-Leur
Nederland
+31 (0)76 205 01 00
service@schoolsupport.nl